09123688189
  • 2

سایبان دستی

نویسنده : سایه سازان آوید | تاریخ نوشته : 1400/9/16 9:22:25

سایبان دستی به انگلیسی Hand canopies به منظور محافظت و مراقبت از تابش مستقیم خورشید و جلوگیری از گرم شدن فضای داخلی و نفوذ آب باران و برف به داخل استفاده می شود. سایبان های دستی با نیروی دست باز و بسته می شوند. تنها تفاوت واقعی بین سایبان برقی و سایبان دستی نحوه بالا و پایین رفتن آن است. در سایبان دستی از یک میل لنگ استفاده می کنند که روی پیچ قرار می گیرد. هنگامی که میل لنگ موجود در سایبان دستی در جای خود قرار دارد می توانید از آن برای بالا و پایین بردن بخش های متحرک سایبان دستی استفاده کنید.

 

سایبان دستی

امروزه سایبان های جدید به اشکال و اندازه های مختلف با تنوع و رنگ و بسته به نیاز و شرایط با مدل های مختلف برای پوشش و محافظت از نور آفتاب و باران و باد مورد استفاده قرار می گیرد. بنا به نیاز های شما عزیزان شرکت سایه سازان آوید ارائه دهنده انواع سایبان های با کیفیت از جمله سایبان های دستی می باشد که با بهترین ویژگی ها تولید می شوند از جمله:

مقاومت در برابر خورشید

ضد آب بودن

قابلیت تنظیم شیب سایبان دستی

استفاده از ریخته گری آلومینیوم در قطعات سایه بان که برای اکثر مناطق مرطوب و بارانی مناسب می باشد.

برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید  09123688189

 

سایبان چیست؟

اجازه دهید اندکی در مورد سایبان توضیحاتی ارائه دهیم تا با این وسیله پر کاربرد آشنایی بیشتری پیدا کنید، به منظور محافظت از آفتاب، برای اولین بار از پارچه برزنت استفاده گردید که با گذشت زمان با گزینه‌های کاربردی‌ تری سایبان ‌ها تولید شدند. سایبان‌ها، از یک سازه فلزی، متصل به دیوار و یا سقف تشکیل شده است که از یک ورق پوشش برای محافظت از محیط زیر آفتاب یا عوامل جوی پشتیبانی می‌کند و از شرایط آب و هوایی مانند خورشید، باران و باد محافظت می‌کنند.

سایبان دستی

با مرور زمان و به لطف فناوری‌های مدرن، محصولات بازویی، محصولات پرده شید، چتر، سقف برقی، سازه کششی و ... تولید می‌شوند. سیستم‌ های سایبان که از عوامل مختلف خارجی و شرایط آب و هوایی محافظت می‌کنند، اساساً به صورت آفتابگیر هستند. سایبان‌های بیرون از منزل در فصل بهار و تابستان بسیار مفید هستند زیرا این امکان را فراهم می‌کنند تا در گرم ‌ترین ساعات روز، از پنجره‌ها، درها و بالکن‌ها در برابر نور خورشید محافظت کنید.

 

انواع سایبان دستی

انواع سایبان دستی برای زیبایی و راحتی در فضای بیرونی ساختمان استفاده می شود. سایبان های دستی به صورت سایبان چتری ، سایبان تبلیغاتی ، سایبان کلاسیک و سایبان مغازه طراحی و تولید می شوند. به طور کلی انواع سایبان برای جلوگیری از تابش نور خورشید و بارش های پراکنده در فضای باز نصب می شوند.

از سایبان های دستی به عنوان سایبان تبلیغاتی برای مغازه و فروشگاه های بزرگ استفاده می شود. بهترین راه تبلیغات برای معرفی برند و یا کسب و کار استفاده از سایبان تبلیغاتی به جای استفاده از تبلیغات بر روی بیلبورد یا تابلوهای فلکسی در سطح شهر است زیرا علاوه بر زیبایی برای مغازه با هزینه کمتر و مقرون به صرفه تر می توان تبلیغات برند خود را داشته باشیم.

در سایبان های تبلیغاتی دستی طرح یا لوگوی محصول بر روی سایبان دستی چاپ می شود. چاپ برند بر روی سایبان هزینه ای کمتر از تبلیغات بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر است. شما می توانید برای طراحی و سفارش تبلیغات بر روی سایبان های دستی با ما تماس بگیرید.

سایبان دستی

برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید

09123688189

 

 

سایبان برای چه استفاده می‌شود؟

انواع سایبان، در تزئین و هم برای آسایش راحت ‌تر در فضای بیرون، عمدتاً از باران و آفتاب استفاده می‌شود. این سیستم‌ها به ویژه برای کسب و کارها سودمند هستند و استفاده از آن در فضاهای آزاد و باغ‌ها گزینه‌ای مناسب و امکان پذیر است. همچنین از آن‌ها در استخرها، تراس و بالکن، پاسیو و .. استفاده می‌شود. سایبان‌‎ها سیستم‌های پوشش دهنده‌ای هستند که از تأثیرات تابستان و زمستان محافظت کرده و راحتی و امنیت را ایجاد می‌کنند.

سایبان دستی حیاط

خانه های بزرگی که دارای حیاط و فضای باز بزرگ هستند برای مراقبت و نگهداری از وسایل نقلیه یا استفاده از این فضا به منظور برگزاری مراسم های خانوادگی و دورهمی های دوستانه از سایبان دستی حیاط استفاده می کنند.

شما می توانید برای سفارش بهترین و با کیفیت ترین انواع سایبان برای حیاط یا فضای بیرونی ویلا و پوشش استخر روباز خانه های بزرگ از سایبان های دستی استفاده نمایید. سایه سازان آوید شما را در این زمینه راهنمایی خواهد کرد.

سایبان دستی

سایبان دستی مغازه

امروزه استفاده از انواع سایبان برای مغازه به منظور جلوگیری از ورود گرد و خاک یا گرم شدن محیط داخل و از همه مهم تر محافظت و مراقبت در برابر تابش مستقیم خورشید استفاده می شود. بسیاری از فروشندگان محصولات غذایی یا سبزیجات برای جلوگیری از فساد محصولات خود از سایبان برای مغازه استفاده می کنند.

 

سایبان دستی رستوران

رستوران و کافی شاپ های بزرگی که دارای فضای باز بیرونی هستند می توانند برای راحتی مشتریان خود و استفاده از فضای باز بیرونی در روزهای گرم و حتی بارانی در سال با انتخاب سایبان مناسب از این فضا نهایت استفاده را داشته باشند. بسیاری از رستوران های معروف و معتبر در کشور فضایی را برای پذیرایی از مشتریان خود در هوای آزاد دارند. آن ها با طراحی سایبان زیبا و شیک دستی بهترین فضا را برای مشتریان خود در هوای مطبوع ایجاد می کنند.

سایبان چتری دستی

سایبان های چتری یکی از پرکاربرد ترین انواع سایبان در میان انواع سایبان تولید شده می باشند. از این نوع سایبان می توان برای محافظت در برابر نور خورشید و جلوگیری از خیس شدن در زمان بارندگی استفاده کرد.

از سایبان های چتری دستی در رستوران یا کافی شاپ ، مراکز تفریحی و حیاط ویلا ، آلاچیق و.. استفاده می کنند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مشاورین و کارشناسان مجموعه سایه سازان آوید در تماس باشید و از راهنمایی این عزیزان در زمینه خرید بهترین سایبان بهره مند شوید.

برای آشنایی با سایبان چتری به مقاله آشنایی با سایبان چتری مراجعه فرمایید.

 

 

مناطق استفاده از سایبان

انواع مختلفی از سایبان‌ها در بازار موجود است که با توجه به نیازهای خاص شما می‌توانند انتخاب شوند. علاوه بر انواع سایبان داخلی، سایبان‌های صنعتی و انواع سایبان نیز وجود دارد.

مناطق کاربرد سیستم سایبان بسیار گسترده است. بازارچه‌ها، سقف مراکز خرید، آمفی تئاتر، سازمان‌ها، جشنواره‌ها، سالن‌های نمایش با هدف پوشش قسمت فوقانی، استادیوم‌ها، هتل‌ها، محل‌های پارکینگ، فروشگاه، بوتیک‌ها علاوه بر این در مناطق تفریحی، محوطه سازی و سایه پارک، سایبان استخر، سایبان رستوران در محل کار شما، و مشاغل مورد استفاده در مناطقی مانند کافه‌ها و رستوران‌ها به ویژه در باغ‌ هایی با فضای باز، سایبان ورودی ویلا، سایبان پیاده ‌روها، سایبان‌های تراس، سالن‌های ورزشی از جمله زمین تنیس، زمین بسکتبال، والیبال، فوتبال و زمین‌های کناری می‌توانند با سیستم‌های پوششی غشایی (سایبان) برای محافظت از باد، باران و نور خورشید پوشانده شوند.

 

برخی ازویژگی های سایبان دستی عبارتند از:

مقاومت در برابر نور خورشید

ضد آب بودن

قابلیت تنظیم شیب

قابلیت باز و بسته شدن

قابلیت چاپ تبلیغات

سایبان دستی

چرا سایبان دستی بخریم؟

سایبان دستی پارچه‌ ای دارای حمل و نقل آسان است، جنس پارچه‌ آن از برزنت یا پی وی سی است که می‌توان در هر شرایط آب و هوایی از آن استفاده کرد. قابلیت جذب نور بالا دارند و به دلیل داشتن وزن سبک به ستون نیازی ندارند.

 

سایبان بازویی دستی چیست؟

این نوع، زیباترین نوع سایبان دستی، با قابلیت مکانیزه شدن و امکان تغییر شیب است. سایبان بازویی دستی که شامل دو نوع فنری و مفصلی می شود، جایگزینی مناسب برای سایبان‌های قدیمی است، چون در صورت بسته بودن، هیچ فضایی را اشغال نمی‌کند و مانع دید و تاریک شدن مغازه نمی‌گردد. به سایبان بازویی دستی به دلیل تعبیه شدن فنرها در درون بازوها، سایبان فنری هم گفته می‌شود.

 

 

تفاوت سایبان دستی بازویی با دستی کالسکه‌ای چیست؟

در ادامه به مقایسه بین سایبان دستی بازویی و کالسکه ای می پردازیم:

سایبان بازویی دستی فنری مغازه نسبت به سایبان کالسکه ای مساحت بیشتری را برای ایجاد سایه فراهم می‌کند، چون بازشویی این نوع از سایبان تا 2/5 متر (بازشویی 3 متر برای دهنه های بزرگتر از 4 متر) در نظر گرفته می‌شود.

همچنین در نوع بازویی دستی، با توجه به مساحت پوشش خود در مقابل بادهای سنگین ضعف بیشتری نسبت به سایبان کالسکه‌ای از خود نشان می‌دهد.

سایبان بازویی دستی معمولاً در مقابل نور مستقیم خورشید کارایی بیشتری نسبت به سایبان کالسکه‌ای دارد و سایه بیشتری را ایجاد می‌کند. بنابراین سایبان بازویی در مکان‌هایی که نور خورشید با زاویه از کناره‌ها می‌تابد، دارای ضعف است.

قابلیت تنظیم زاویه شیب سایبان بازویی دستی از 60 – 10 درجه قابل تنظیم است.

سایبان بازویی امکان استفاده از موتور و ریموت بجای هندل را دارد

باز شدن سایبان برقی به صورت افقی است برخلاف سایبان کالسکه ای که به صورت نیم دایره باز می شود.

سایبان دستی

مزایای انواع سایبان چیست؟

سیستم‌ های سایبان که فضاها را زیباتر و دلپذیر جلوه می‌دهند، امکان استفاده در همه مناطق و بدون نیاز به اخذ مجوز ساختمان (شهرداری) را فراهم می‌کنند. سایبان‌ها راه‌ حلی ایده‌آل برای ایجاد سایه در مجاورت خانه‌ها و ساختمان‌هایی است که در معرض نور خورشید به خصوص در گرم ‌ترین ساعات روز قرار می‌گیرند، هستند. همچنین سایبان برای افرادی که می‌خواهند کنترل آب و هوا و نور در داخل اتاق‌ها را داشته باشند بسیار مورد توجه قرار می‌ گیرد. سایبان‌های تبلیغاتی ضمن ارائه تبلیغات و تبلیغ برای مشاغل به عنوان محافظی در برابر نور خورشید، باد و باران عمل می‌کند.

 

نصب سایبان دستی

نصب و راه اندازی سایبان های دستی همانند طراحی و تولید آن نیاز به تخصص و دانش فنی دارد تا مشکلات و خسارت های جبران ناپذیری بعد از نصب و راه اندازی ایجاد نشود. شرکت سایبان آوید با آموزش تخصصی افراد در این زمینه خدمات برتر و با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

با خرید محصولات آوید می توانید از خدمات نصب و راه اندازی تخصصی این مجموعه زیر نظر افراد باتجربه و حرفه ای بهره مند شوید. برای ثبت سفارش خود در مجموعه سایه سازان آوید می توانید با کارشناسان بخش فروش محصولات در ارتباط باشید. 

 

خرید سایبان دستی

مجموعه آوید ارائه دهنده انواع سایبان های دستی و سایبان برقی در کشور است. کارشناسان و مشاورین این مجموعه می توانند مشتریان را در زمینه خرید انواع سایبان راهنمایی کنند. بسیاری از افراد با مراجعه به وبسایت مجموعه سایه سازان آوید اطلاعات لازم را برای خرید سایبان های دستی کسب می کنند.

شما می توانید برای دریافت لیست قیمت محصولات آوید و خرید انواع سایبان های ارائه شده توسط شرکت سایه سازان آوید با مراجعه به بخش ارتباط با ما، با مشاورین و همکاران ما در ارتباط باشید.

 

برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید

09123688189

 

 

 

برچسب ها : سایبان دستی-سایهبان دستی-خریدسایبان دستی-فروشسایبان دستی-نصبسایبان دستی-مزایایسایبان دستی-مقایسهسایبان دستی-انواعسایبان دستی-آوید-سایهسازان-سایهسازانآوید


مطالب پر بازدید

ورق پلی کربنات

بدون شک یکی از دلایل اصلی انتخاب ورق پلی کربنات در ادامه...

سایبان پارجه ای

سایبان پارچه ای حیاط یا سایبان چادری یکی از محصولات ...

ادامه...
سایبان برقی

سایه بان برقی از بهترین تجهیزات در هر نقطه ای است که به مص ...

ادامه...
تفاوت PVC با UPVC

تفاوت پی وی سی و یو پی وی سی چیست؟ در نگاه اول شاید بنظر ب ...

ادامه...
پوشش سایبان

در این مقاله از سایت آوید به بررسی انواع پوشش سایبان خواهی ...

ادامه...
سایبان مهدکودک

فعالیت در فضای باز از نظر جسمی و روحی انتخاب بهتری نسبت به ...

ادامه...
پارچه کانتینری

پارچه کانتینری یک پارچه تهیه شده از برزنت ضد آب  ...

ادامه...
سایبان آکاردئونی

یکی از پر کاربرد ترین انواع سایبان، سایبان جمع شونده آکارد ...

ادامه...


پیشنهاد, مشکل یا سوالی دارید؟ از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید



راه های ارتباطی


مشتریان ما

© 2024 - Powered by MOHSEN